26 жовтня у приміщенні історичного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка відбулась зустріч із фундатором і директором виставки буддійського мистецтва Рибіним Олександром.

26 жовтня у приміщенні історичного факультету Тернопільського національного університету ім. В. Гнатюка відбулася зустріч із вчителем Алмазного шляху, фундатором і директором виставки  буддійського  мистецтва Рибіним Олександром.
3AeNX0LKPz4

Олександр Рибін – учень Лами Оле Нідала і практикуючий буддист лінії Карма Каг’ю тибетського буддизму Діамантового шляху та член Правління благодійного фонду “Жива традиція”, під егідою якого вже неодноразово відбувалися “Дні буддійської культури в Україні”, головною подією яких була виставка “Скарб Тибету”, присвячена показу культурного надбання цієї дивовижної країни, зокрема буддійському релігійному мистецтву.

Зустріч була організована завдяки зусиллям доктора історичних наук, професора кафедри стародавньої і середньовічної історії Бистрицької Елли Володимирівни. Студенти отримали змогу познайомитися із буддійською культурою та вченням.

Пан Олександр презентував книгу “Життя Будди”. Ця книга — компіляція різних історій з життя Будди Шак`ямуні, що викладаються зі зведеною до мінімуму кількістю елементів екзотики та філософських заглиблень. Книга розрахована на широкий загал, отож вона буде цікавою як для тих, хто практикує повчання Будди, так і для тих, хто поки що знаходиться в пошуку методів, як зробити своє життя кращим і більш свідомим, а також для всіх, хто просто цікавиться історією та філософією давньої Індії.

Також вчитель Алмазного шляху пояснював, що таке власне Алмазний шлях. Він являє собою метод швидкої трансформації, яка базується на мотивації і філософії Великого шляху – Махаяни, але з самостійним поглядом, поведінкою і практикою медитації. Повчання Алмазного шляху відрізняються своїми цілісними і дієвими методами. Вони засновані на тантрі – методі вплетення повчань в повсякденне життя. Цей метод передається від вчителя учню і задіює всі сфери життя практикуючого. Тому Ваджраяну також називають Тантраяною. Головний підхід у Ваджраяні – поводити себе як Будда, поки не станеш Буддою.

“Буддизм дуже толерантна релігія. Добре, що є інші релігії, які підходять різним людям”, – каже пан Олександр. Один із студентів запитав як саме пан Олександр зрозумів, що буддизм є його релігією; що його підштовхнуло до цього вибору. Відповідь була простою, але водночас правильною, такою, яка і має бути: «Я шукав себе. Мені було 20 років, я цікавився різноманітними речами, шукав те, до чого лежить душа, подорожував і в результаті знайшов».

Студенти мали можливість ставити запитання, аби краще розібратися в особливостях цієї релігії, зокрема саме в Україні. Зустріч проходила в приємній атмосфері та із серйозним інформаційним наповненням.

Це була чудова нагода поспілкуватися з практикуючим буддистом, нашим співвітчизником, який має багаторічний досвід життя за буддійськими принципами, багато подорожує, і знає, яким є буддизм сьогодні на Заході і на Сході.

Автор: Весна Христина

ZDUN4zFSiI4

Опубліковано у Без рубрики. Додати до закладок постійне посилання.

8 коментарів до 26 жовтня у приміщенні історичного факультету ТНПУ ім. В. Гнатюка відбулась зустріч із фундатором і директором виставки буддійського мистецтва Рибіним Олександром.

  1. Мар'яна Коцюбка коментує:

    Традиційний буддизм – дуже широке поняття. До нього можна віднести кілька різних релігійних систем, наприклад, буддизм хінаяни, махаяни, ваджраяни, чань-буддизм, ламаїзм і т.д, кожна з яких представлена численними школами. Незважаючи на те, що буддизм не знає верховного божества, в цілому це політеїстична релігія, яка з точки зору християнства є справжнісіньким язичництвом.Також і святитель Миколай Японський зазначав: «Буддизм в релігійному відношенні – суща порожнеча, бо без Бога яка ж релігія!».

  2. Богдан коментує:

    Я радий що у багатьох була чудова нагода поспілкуватися з практикуючим буддистом. Який має багаторічний досвід життя.

  3. Гринюка Марта коментує:

    Я рада що я побувала на такій презентації книги “Життя Будди” Олександра Рибіна
    повязано із тим хто поки що знаходиться в пошуку методів, як зробити своє життя кращим і більш свідомим, пан Олександр також розпові що таке Алмазний шлях він являє собою метод швидкої трансформації, яка базується на мотивації і філософії Великого шляху – Махаяни, але з самостійним поглядом, поведінкою і практикою медитації.
    Вважаю що потрібно побільше проводити такі зустрічі не лише для історичного факультету але для інших студентів ТНПУ і. Володимира Гнатюка.

  4. Коваль Роман коментує:

    О так, зустріч була досить гарною і цікавою, було почуто дуже багато нового, якщо чесно то хотілося ще б побачити виставку Олександра Рибіна говорять, що вона дуже гарна і витончена, я бачив декілька фотографії з виставки, мені сподобалось.

  5. Ліщук Олександр коментує:

    Зустріч була змістовною і пізнавальною, за короткий проміжок часу Олександру Рибіну вдалося не тільки показати буддизм зі сторони справжнього його сповідувача, а й відповісти на безліч питань. Вище зазначалося правильно, з точки зору християнства, буддизм – це язичництво….і це є однією з основних причин його нерозумння і відсутності буддизму в Україні як такого.Та не дивлячись на це, зустріч спонукала мене до подальшого дослідження даної теми, і я переконаний. що не тільки мене. Олександр Рибін – непересічна особистість, і я хочу висловити подятку йому за те, що він зміг донести до нас частинку буддизму в його істинному вигляді, за те, що зміг зацікавити, за його щирість та ентузіазм! ДЯКУЮ!

  6. Nazariy Lisiy коментує:

    На цій тематичні й зустрічі я отримав безліч корисної інформації, зокрема про Буддизм в сучасних життєвих аспектах, та його особливості релігійно-філософської побудови. Справді, питання про взаємовідносини «Буддизм – Християнство» є досить актуальним і водночас болючим. Богослови зазначають, що релігійний пошук людини досить часто приводить її не до Церкви, а до секти…. Починаючи із такого заперечення зовнішньої релігійності, Буддизм, натомість у ході свого розвитку прийшов до цього визнання. При цьому, відбулося ототожнення вищої реальності Буддизму – «Нірвани» – з Буддою, що з уособлення морального ідеалу перетворився в його особисте втілення, ставши, таким чином, вищим об’єктом релігійних емоцій. В основах Буддизму лежать не консервативні релігійні догмати, а методи і прийоми утвердження принципів індивідуальності, невіддільної від навколишнього світу, і визнання буття своєрідним психологічним процесом. У Буддизмі відсутнє поняття відповідальності й провини, як чогось абсолютного, відображенням цього є не чітка грань між ідеалами релігійної й світської моралі й, зокрема, зм’якшення або заперечення аскетизму в його звичній формі. Багатьох людей, особливо серед молоді, приваблюють такі заклики, до пізнання себе, самотворчості, чим і відкидається церковний деспотизм. Люди бажають спасіння душ саме зараз, саме тут, а не в потойбічному світі. Крім того, якщо традиційні християнські церкви та конфесії вирішують проблему релігійної єдності шляхом екуменічного взаєморозуміння, всіляко оберігаючи свою унікальність, то неорелігії спираються на єдиний містичний досвід у злитті з Абсолютом: вони роблять ставку на те єдине, що об’єднує всі релігії – визнання існування зв’язку людини з надприродним.

  7. Шпяк Владислав коментує:

    Завдяки цій зустрічі я розширив свій кругозір, ті ідеї, що виклав для нас Олександр Рибін є новими для нашого суспільства і не кожен готовий їх сприймати ( якраз тому, що люди просто не обізнані в цих питаннях ) . І, саме завдяки таким людям як Олександр Рибін, ми маємо змогу дізнатися з уст справжнього буддиста про цю релігію, адже ніякі статті в інтернеті не в змозі передати істинний дух віри, на це здатна лише людина, що вірує.
    Не можливо не згадати про,власне, книгу пана Олександра “Життя Будди”, вона доступна широкому загалу – це головний плюс, оскільки осягнути хоч частинку цієї релігії дуже важко ( особливо людям з християнським типом мислення ).
    Мене настільки зацікавила інформація, надана паном Олександром, що я вирішив пошукати ще. На просторах інтернету я наткнувся на бузліч оголошень про лекції буддиста в різних частинках України. За це пану Олександру величезне спасибі. Зізнаюся, читаючи, до прикладу, про його лекцію в Закарпатському музеї народної архітектури, стало прикро, що наша лекція закінчилася так швидко – на Закарпатті ще відбувався майстер-клас з медитації і справжнє буддійське чаювання. Саме тому, я з нетерпінням чекатиму ще однієї зустрічі з паном Олександром, адже переконаний, що йому є ще багато чого нам розказати і навчити!
    ДЯКУЮ ЗА ПРЕКРАСНО ПРОВЕДЕНИЙ ЧАС!

  8. Зеновія Лаць коментує:

    Побувавши на зустрічі із Рибіним Олександром, я мала змогу почерпнути ще більше знань та захоплюючої інформації про вчення буддизму. Таким чином, я зрозуміла, що буддизм можна розглядати як набір інструментів, що дозволяють нам бачити речі такими, якими вони є, тут і зараз. Саме зустріч дала мені можливість більше дізнатись про Алмазний шлях, про його мету, а саме досягнення недуального стану Великої Печаті, де все що відбувається є істинним, тому що виявляє необмежений потенціал розума. Починаючи працювати з рівня послідовності і натхненної інтуїції у напрямку трансформації всього досвіду в самовизволення і природну чистоту, ми використовуємо методи повного ототожнення із просвітленням для досягнення найшвидших результатів. Будда міг дати Алмазний шлях своїм учням, коли вони бачили Будду не як бога, особу або зовнішню силу, а вважали його дзеркалом свого власного розума. Він пробуджував якості істот за допомогою своєї сили та інтуїції, а також використання незліченних майстерних засобів для їх розвитку. І цей «третій» рівень повчань складається з трьох підходів: Шлях методів, Шлях прозріння і Гуру Йога. Використовуючи їх, розум спроможний розпізнати сам себе за допомогою своєї енергії, свого усвідомлення або своєї сили ототожнення.Гуру Йога – метод, що найбільше використовується сьогодні на Заході та містить найширший підхід до просвітлення, за умови, якщо вчитель є надійним. Просвітлення може бути досягнуте також за допомогою Шляху методів і Шляху прозріння. Проте не всі вважають їх придатними, адже розум найкраще пізнається в повсякденному житті за допомогою ототожнення зі співчутливим ламою, який знаходиться поза межами страху.
    Дуже хочеться, щоб на цьому наші зустрічі не припинялися і надалі ми мали зможу спілкуватись з такими людьми як Олександр Рибін.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>